Pelivastaava | Tekninen tuki
Vuodesta
2014
4
hahmoa
91 viestiä
suht aktiivinen
ava © saranna
Dec 12, 2019 16:23:39 GMT 2
I wanna wish u a merry Christmas
|
Post by Mawa on Aug 16, 2019 11:44:35 GMT 2
Tervetuloa Uuteen Legendaan! Mukavaa, että olet kiinnostunut roolipelistämme. Meillä on nykyään mahdollista liittyä ennen hahmon luomista. Tässä ketjussa voit ilmoittaa liittymisesi roolipeliin. Mitä sinun tarvitsee tehdä on ilmoittaa kuka olet ja kauanko olet pelannut roolipelejä vaiko oletko ollenkaan, olemme aloittelijaystävällinen peli. Viestin jälkeen voit jättää rekisteröitymispyynnön foorumille, minkä peli- tai laumavastaava hyväksyy mahdollisimman pian. Emme hyväksy tunnuksia, mitä ei ole ilmoitettu etukäteen tänne ketjuun. - Hahmo pitää olla tehtynä 2 viikon aikana, jos näin ei ole, joudumme valitettavasti poistamaan tunnuksen. Voit kuitenkin palata aina uudelleen laittamalla tänne ketjuun liittymispyynnön. - Saat tulevana liittyjänä täydet oikeudet tutkia foorumia, tutustua ihmisiin ja suunnitella hahmoa. Kysyminen on aina tärkeää ja pelaajilta kannattaa kysyä rohkeasti. Hahmojen erikoisuuksista kannattaa kysyä suoraan pelivastaavilta. Laumakohtaiset kannattaa kohdistaa laumavastaaviin. - Discord on myös käytettävissäsi.
|
|
|
Post by Zeralex on Sept 19, 2019 11:43:44 GMT 2
Moi!
Oon Zeralex ja 24vuotta (kohta 25). Oon varmasti monelle tuttu naama, kun entinen pelaaja.
Mulla on 2 roolipeliä itellä joita pyöritän, mutta pelaan yhteensä 4 paikkaa ja kokemusta riittää. Pelihistoriaa talana 14vuotta.
Aattelin tulla kattoon mikä meininki täällä on nykyää ja kerran ku muutoksiakin on tullut : ) niin miksipäs ei.
|
|
Vuodesta
2014
4
hahmoa
91 viestiä
suht aktiivinen
ava © saranna
|
Post by Mawa on Sept 19, 2019 11:47:09 GMT 2
Moi! Oon Zeralex ja 24vuotta (kohta 25). Oon varmasti monelle tuttu naama, kun entinen pelaaja. Mulla on 2 roolipeliä itellä joita pyöritän, mutta pelaan yhteensä 4 paikkaa ja kokemusta riittää. Pelihistoriaa talana 14vuotta. Aattelin tulla kattoon mikä meininki täällä on nykyää ja kerran ku muutoksiakin on tullut : ) niin miksipäs ei. Heipparallaa Zera! o/ Tervetulloo tutustumaan uudistuneeseen Legendaan. Voit laittaa rekkauspyyntöä tulemaan niin hyväksyn sen. c:
|
|
|
Post by Tintti on Oct 28, 2019 16:10:31 GMT 2
Hei kaikki <3
Oon niiin ilonen kaikista näistä muutoksista mitä onnistuin kaivamaan vaikken vielä olekaan rekannut <3 Ihanaa, että uudet tuulet puhaltaa vanhaan legendaan hehheh lol :D Eli lyhyesti virsi kaunis; ootte tehny ihan uskomatonta duunia ja ihania uusia asioita!
Asiaan! Moi olen Tintti, paluumuuttaja. 25-v ikuisuuden pelannut, koiria, kissoja, susia, ihmisiä. Larpannut ja pöytäpelannutkin.
Ajattelin palata Sadakolla takaisin, kerta igat ovat noin mielenkiintoisessa tilanteessa, että eivät ole vielä löytäneet itselleen reviiriä! Sadako ehti in-game nousta parantajaksi, ennenkuin lopetin. Onko mahdollista saada se siihen asemaan uudestaan, vaikka siihen ei saisi luoda hahmoa suoraan? Periaatteessahan en luo hahmoa siihen asemaan, mutta ymmärrän mikäli tällainen ei ole toivottua ja koitan keksiä jotakin miksi Sadako olisi asemastaan pudonnut. Tai sitten hautaan Sadakon ja aloittelen toisella vanhalla hahmolla Vennalla kogissa.
Sen verran tuosta kahden viikon ajasta! Sormet syyhyävät jo päästä foorumille, mutta opinnäytteen takia seuraavat kolme viikkoa on tosi hektistä. En tiedä ehdinkö saada hahmon jo tänään valmiiksi vai kenties vasta yli kahden viikon päästä. Joten, saako lisäaikaa hahmonluontiin vaikka anottua jos näyttää siltä, että oppari hommat hidastaa hahmonluontia?
- Tintti
|
|
Vuodesta
2014
4
hahmoa
91 viestiä
suht aktiivinen
ava © saranna
|
Post by Mawa on Oct 28, 2019 16:31:16 GMT 2
Iih, Tintti!
Ihanaa kuulla ja vielä parempaa, että olet harkinnut tulevasi takaisin! Sadakon tilannetta voit keskustella Rayhaajan kanssa tässä 2 viikon aikana. c: Lisäajan anomista voidaan katsoa sitten kahden viikon jälkeen, että missä vaiheessa hahmo on ja valmistuuko se vaikka 2pv kuluttua sovitusta ajasta.
Hyväksyn nyt sun tunnuksen ja oikein lämpimästi tervetuloa Uuteen (köh, vanhaan) Legendaan!
|
|
Igan shinobit
Vuodesta
2016
9
hahmoa
166 viestiä
Aktiivinen
Dec 11, 2019 18:03:59 GMT 2
Heiluta sun joulukinkkua!
|
Post by Rayhaaja on Oct 28, 2019 16:37:45 GMT 2
Moi Tintti! Mukava kuulla sinusta, ja mahtavaa kuulla, että roolipelin nykymuoto saa kiitosta. 8D Työtä niiden eteen kun tämä yhteisö on tehnyt melkoisesti. Pelivastaavat voivat vastata muihin kysymyksiin, mutta minä tulin kommentoimaan Sadakon osuuteen sen, että hän saa tulla suoraan parantajaksi! Igoihin nykyään voi tehdä hahmon suoraan asemaan (paitsi ylimpiin portaisiin), ja kunnianhimoiset hahmot voivat haalia itselleen jopa kaksi asemaa. Igoilla ei tosiaan ole tällä hetkellä kotia, mutta piakkoin etsintäpartio on sellaista menossa kartoittamaan. 8)
Edit//Hups, mawa ehtikin ensin! Sen siitä saa kun puhelimella hitaasti vastaa. No, saitpahan vastaukset kaikkeen heti. :'D
|
|
Pelivastaava | Ohun suojelijat, Susien Monarkia
Vuodesta
2013
5
hahmoa
80 viestiä
Dec 12, 2019 14:12:03 GMT 2
A star shines upon you.
|
Post by Riikin on Oct 29, 2019 16:41:12 GMT 2
Kiitos palautteesta Tintti ja ihanaa, että olet löytänyt tiesi takaisin tänne uusvanhaan Legendaan! C:
|
|
|
Post by snowburnt on Dec 1, 2019 19:41:25 GMT 2
Heii, täällä olis tällänen paluumuuttaja o/...
22v vanha pelaaja, pelivuosia joku reilu kymmenen mihin on mahtunut niin koirilla, ihmisillä kuin kissoillakin pelaamista. Koulun vastapainoksi olisi kiva saada rento harrastus ja kasvattaa siinä samalla taas kielivarastoa tulevaisuuden opparia varten.
Kaihoisasti muistelen tän ropen hyviä aikoja ja täällä vissiin on tehty suurempaakin muutosta! Hinku olis kokeilla taas uudemman kerran täällä pelaamista pienen ropetauon jälkeen.
|
|
Pelivastaava | Ohun suojelijat, Susien Monarkia
Vuodesta
2013
5
hahmoa
80 viestiä
Dec 12, 2019 14:12:03 GMT 2
A star shines upon you.
|
Post by Riikin on Dec 2, 2019 14:09:31 GMT 2
Ei muuta ku rekkailemaan snowburnt! Olis kiva saada sut takaisin porukkaan. Et tervetuloa vaan! :)
|
|