Sipe täällä tervehdys! Pitkästä aikaa takaisin tarina roolipeleihin palailen ja jo Discordissa jutustelleena halajan aloittaa taas tämän ihanan tarinan kerrallisen pelailun ^^
Hei! Sivuja lueskeltuani ja hahmoideoita pohdittuani päädyin uskaltamaan laittaa tänne viestiä :') ropekokemusta on on/off vuodesta 2011. Uudessa legendassakin olin pelailemassa jossain vaiheessa (en muista oliko silloin sama käyttäjänimi), mutta päädyin poistumaan kun aika ei roolipeleille riittänyt. Nyt kuitenkin uudella innolla toivon pääseväni takaisin mukaan :)
Hei Glitch ja mainiota että löysit lopulta takaisin harrastuksen sekä Uuden Legendan pariin! :> Löysitkin tiesi jo Discordiin, niin voit nyt laittaa rekisteröitymispyynnön foorumille, niin pääset tutkimaan foorumin saloja vielä paremmin!
Olen utuananas tai lyhyemmin utu ja hieman pidemmän tauon jälkeen polttelee jo päästä ropettamaan. Uudessa Legendassa en ole vielä ollut (vaikka olenkin vuosien varrella useaan otteeseen jahkaillut asian kanssa), mutta muuten ropeilukokemusta on vuodesta 2012 lähtien säännöllisen epäsäännöllisesti kaikennäköisistä peleistä. Jonkinlainen karkea hahmoideakin pyörii jo ajatusten perukoilla.
Tervetuloa utu Uuteen Legendaan, mahtavaa että päädyit hyppäämään mukaan pidemmänkin tauon jälkeen. :> Hyväksyn sun tunnuksen, niin pääset paremmin tutustumaan foorumiin. Suosittelen myös lämpimästi ULn Discord-serveriä, missä pääset nopeasti tutustumaan pelaajiin ja etsimään hahmolle halutessasi suhteita ennen peliin tuomista. ^^
Moikka! o/ Täällä kirjoittelee kipinäkäpy, ropekäppänä jonka aktiiviset koiraropeajat on sijoittuneet aikaan yli viisitoista vuotta sitten. Nyt tekisi kuitenkin mieli kokeilla, josko tästä taas löytyisi piristävä harrastuslisä arkeen. Uusi Legenda on paikkana vieras, niin kuin koko nykyinen roolipelimaailma muutenkin.
Piikki täällä kurkkii ikkunasta sisään o7. Oon tosiaan valinnut itselleni aikoinaan nimeksi Piikki ja silloin nopeasti pyörähdin parissa roolipelissä, mutta lopulta päädyin pelaamaan vain kavereideni kanssa omia pelejämme. Nyt kuitenkin alkoi tehdä mieli hypätä mukaan johonkin kunnon roolipeliin ja koirat sekä sudet ovat tuttuja, joten täällä sitä nyt ollaan. Hahmohan pelaamiseen tarvitaan ja olen tässä miettinyt muokkaisinko vanhaa hahmoani. Miltäs siis kuulostaisi juro ja ärjy laumanvartija, joka on lampaansa menetettyään lähtenyt susia metsästämään? :o
Hei Piikki! Mahtava, että on kiinnostusta laajentaa omia roolipeli ympyröitä ja tutkiskelu on tuonut Uuten Legendaan saakka. Mitä tulee hahmoideaan on se kuin nakutettu lisä pelin maailmaan, joten suuntaa ihmeessä rekkaamaan foorumille! Lämpimästi tervetuloa!
olen siis sisu (ja discordiinkin liityin jo nimimerkillä kettu (ja jälkikäteen päätinkin haluavani eri nimimerkin tänne sitten kuitenkin)) ja semi-aktiivisesti olen joskus ropeharrastusta suorittanut erinäisillä eläinpohjaisilla foorumeilla ja vieraskirjoissa joskus kauan sitten (koirat ja sudet ovat kuitenkin melko uutta kokemuksellani). sen jälkeen on tullut taukoa ja välissä ehtinyt nauttia lukuisista pöytäropeista. pieni hinku oli kuitenkin aina kokeilla paluuta foorumireviirille, ja UL vaikutti parhaalta vaihtoehdolta sen jälkeen, kun sain kahlattua läpi vanhat kuolleet foorumit joissa jossain ropetin.
positiivisella jännityksellä mulla olis kohta kirjoitettu hahmolomake, jonka vois sitten hyväksyntää odottamaan heittää!!
Heipputi! Noin kymmenen vuoden jälkeen päätin, että voisi puhaltaa hieman pölyjä vanhan harrastuksen päältä ja kokeilla, miltä tämä nykymaailmassa maistuu. Uusi nimimerkki (kiitokset koiralleni vain siitä), uusi hahmo, mutta vanha kunnon foorumipelaustyyli se ei muutu! Harrastin koiraeläinroolipelejä noin kymmenen vuotta, se oli koko nuoruuteni parhain harrastus pitkine piirtoöineen ja hahmokäänteineen. Suunnitelmissani olisi hahmo, joka on sukua Viktor-legendalle (isoisoisä) ja joka on kasvanut Venäjän erämaassa karkoitetun perhehaaransa kera, ennen karkureissuaan Japaniin.
Hei Härnä ja lämpimästi tervetuloa Uuteen Legendaan! ^^ Voit heittää rekisteröitymispyyntöä, niin pääset tarkemmin tarkastelemaan foorumin anteja. Hahmosuunnitelmakin kuulostaa oikein sopivalta ULn maailmaan~
Helou! Kiinnostunut liittymään ja pääsemään taas kärryille roolipelaamisesta. Useamman vuoden kokemus teininä pelailusta erilaisissa susi-, koira-, ja kissaroolpeleistä. Nyt monen vuoden tauko. Hahmoideaakin hieman olisi. :)